سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیروز بزرگ این انتخابات، امام خامنه ای، نظام جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودند که با قصد انجام وظیفه و تلاش برای انتخاب اصلح، رای دادند. این انتخابات تردیدی برای منصفان عالم نگذاشت که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امانتدار رای مردم است. و فتنه گران و مفسدینی را که ظرفیت شکست نداشتند، برای همیشه روسیاه کرد. البته برخی فرصت به دست آمده را برای آزادی کسانی بهانه می کنند که اگر امروز در جای ما بودند، به خاطر هفت دهم درصد اختلاف رأیی که شاید آقای روحانی را پیروز دور اول بکند، کل کشور را به آتش می کشیدند. آن روز حدود 12 میلیون اختلاف را با بیرحمی و بلاهت به تقلب نسبت دادند و ما امروز مفتخریم که حتی اگر یک عدد رای روحانی نیز بالاتر بود، توفیق خدمت را به ایشان تبریک گوییم.

برای انتخاب اصلح، چهل زیارت حضرت معصومه نذر کرده بودم، حالا حتی خود سعید جلیلی هم شاید مثل من 40 زیارت را برای آقای حسن روحانی نذر کرده باشد! نه اینکه او را اصلح بدانیم، نه، بلکه چون منتخب است و بار بر دوش وی خوواهد بود. باشد که روح تعاون در خیرات زنده باشد و دشمن فکر نکند که جایی برای نشستن دارد. امروز اولین زیارت را با حضور قلب برایش خواندم. ضمن دعا برای توفیق عبودیت ایشان و خدمت به خلق، باید سعی کرد از نقد منصفانه سخنان و مواضع وی نیز اغماض نکنیم. هم خوبیهایش را بستاییم و هم بدیهایش را نقد کنیم.

امید آنکه برخی مباحث طرح شده از سوی وی، فقط برای حرفهای ایام انتخابات بوده باشد، وگرنه خود نیز میداند که پرونده هسته ای یا برخی مباحث کشور در وضعیتی قرار دارد که امکان عقبگرد ندارند.

برخی از برادران خیلی ناراحتند، اما من به لطف الهی و عنایات حضرت حق امید زیادی دارم و فکر می کنم پس از تلاش و کوشش در راه شناخت وظیفه و عمل به آن، هر چه را که خداوند بر ما بپسندد، بهترین است. امام خامنه ای آنقدر وسعت دارد که در ایام ریاست خاتمی، برایش تکیه گاه ترین بود. امید که آقای حسن روحانی هم حمایت عظیم و مقدس وی را بر فالوده خوردن با برخی چهره های معلوم الحال ترجیح دهد.

منبع: http://baharbia.blogfa.com/post-613.aspx


نوشته شده در  دوشنبه 92/3/27ساعت  3:53 عصر  توسط علی هجران 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
عدم زیارت حضرت عبدالعظیم در هفته=جفا
استفاده ابزاری از کلمه مقدس (قائم)
فاصله زنان و مردان در نماز
تلفظ صحیح حروف در نماز
595 واژه برای اثبات نظام سیاسی اسلام و ولایت فقیه
برای توفیق خدمت رئیس جمهور منتخب دعا کنیم
[عناوین آرشیوشده]